Simona Simionescu Dinu, director național Miss România și Global Beauty Contests, este cea care duce numele României în lume prin competițiile la care participa cu modele mici sau mari.

      Simona încearcă să facă o schimbare de paradigmă, în ultimii ani, transformând segmentul de beauty-fashion într-un etalon pentru o generație. În cadrul competițiilor de frumusețe organizate de Simona Simionescu, nu doar parametrii fizici contează.

     “Dacă te poziționezi ca Miss doar pentru că arăți bine, nu am ajuns la esența demersului nostru. Fetele trebuie să fie mai mult decât o carcasă. Se pleacă de la standardele 90-60-90, peste 1.70 înălțime, dar acestea nu sunt singurele criterii. Acea fată trebuie să fie mai mult decât atât, trebuie să fi parcurs un proces de evoluție, să aibă o educație frumoasă, să nu fie preocupată doar de imagine și să o simțim că se află într-un proces de acumulare, că-și dorește să devină o femeie-model, să aibă conținut, carieră, un proiect de viață. Întotdeauna discutăm cu ele și aceste aspecte. Dacă sunt concentrate doar pe imagine, deja pică testul. Punem foarte mult accentul pe educație și drept dovadă, oferim inclusiv premii care constau în cărți”, dezvăluie ea.În plus, valorile și tradițiile românești, portul nostru autentic prezentate la nivel internațional prin intermediul concursurilor de frumusețe sunt un plus câștigat ca țară.

     Simona Simionescu deține mai multe licențe ale acestor concursuri, printre care se numără Miss Super Globe, Miss Summer World, Miss Adriatica, Miss Friendship și Miss Freedom.

     Strategia Simonei are in componență promovarea brandului de țară și a patrimoniului național prin găsirea frumuseții și talentului autentic, precum și prin acțiuni conexe din domeniul educativ si artistic. Frumusețea fizică trebuie sporită prin frumusețea interioară și prin educație.